شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد؛مراسم گرامیداشت مقام کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت لوله‌گستر اسفراین

مراسم گرامیداشت مقام کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت لوله‌گستر اسفراین با حضور امام جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان اسفراین، مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان خراسان شمالی  در محل آمفی تئاتر مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله‌گستر اسفراین، طی این مراسم که با حضور مدیر‌عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین و با اجرای موسیقی آیینی و محلی دلنشین و تک نوازی استادان موسیقی استان برگزار شد، 55 نفر از کارگران نمونه این شرکت تجلیل شدند.

مدیر‌عامل شرکت لوله گستر اسفراین ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تجلیل از مقام شامخ کارگران این شرکت به منویات مقام معظم رهبری پیرو نام گذاری سال 1402 اشاره کردند که در پی تحقق این شعار”مهار تورم و رشد تولید” تمهیدات بسیاری اندیشیده شده است.

مهندس مازیار زند با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است و منویات مقام معظم رهبری نیز بر ضرورت توجه جدی و واقعی به مسائل حوزه تولیدی و همچنین چاره جویی برای رفع چالش‌های اقتصادی و تورم موجود است اظهار داشتند:علی‌رغم اینکه امسال فکر می کردیم وضعیت اقتصادی مطلوبی در پیش نداشته باشیم و شرایط سختی را بگذرانیم اما انعقاد قرارداد‌های جدید راهگشای بسیاری از مشکلات بود و باید تلاش مضاعفی  برای ادامه روند تولید داشته باشیم که این مهم تنها با برنامه‌ریزی مدون و همت والای کارگران این شرکت تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین از مهم ترین برنامه‌های امسال با توجه به قطعی برق و گاز در فصل تابستان و زمستان به تولید 35 هزار تن لوله اشاره کردند.

به گفته مهندس زند وقفه تولید در برخی از ماه‌ها نگران کننده نیست و با افزایش روند تولید در سایر ماه‌ها جبران این عقب ماندگی در تولید را خواهیم داشت.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین تمامی کارگران با همت این شرکت را نمونه دانستند و ابراز امیدواری کردند با رکورد شکنی در تولید جشن دیگری با حضور خانواده کارگران در پیش خواهیم داشت.

مهندس زند به محصولات استراتژیک این شرکت اشاره کردند با توجه به اینکه اقتصاد کشور به نفت وابسته است این کارخانه به فراخور نیازهای حوزه‌های نفتی کشور علی‌رغم فشارهای ناشی از تحریم توانسته با تامین نیازهای استراتژیک صنعت نفت کشور مانع اختلال در فرایند استخراج و انتقال نفت شود.

امام جمعه شهرستان اسفراین نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین بابت برگزاری این محفل گرامیداشت از کارگران،این قشر را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی  در برابر تحریم ها معرفی کرد.

حجت الاسلام سید محمد موسوی کارگران را عاملان ایجاد عزت و استقلال اقتصادی در کشور دانستند با توجه به اینکه کار عبادت است و کسب روزی حلال در متون دینی و اسلامی بسیار سفارش شده است.

به گفته وی کسی که برای امرار معاش زندگی‌اش بخواهد تلاش کند همانند مجاهد فی سبیل الله است و دشمن برای از پا در‌آوردن یک کشور برای اینکه تلفات ندهد توسل به جنگ  نظامی نخواهد کرد و از راه اقتصادی ملتی را از پای در می‌آورد.

وی تاکید کرد: کارگران باید به کیفیت کار خود نیز توجه کنند چرا که این مهم نیز مورد تاکید دین خداست.

نماینده مردم اسفراین در مجلس نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر و عرض خدا قوت به تمامی زحمتکشان کارخانه لوله گستر اسفراین از مدیرعامل این شرکت بابت برپایی این مراسم و تجلیل از کارکنان نمونه شرکت قدردانی کرد.

امان الله حسین پور با بیان این که تغییر وضعیت اقتصادی کشور در گرو تغییر وضعیت کارگران است اظهار کرد: اگر به دنبال تغییر وضعیت اقتصادی هستیم  باید حال کارگران به عنوان مهمترین رکن اقتصاد  خوب شود.

به گفته حسین پور تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس اگر در شورای نگهبان  اجرایی شود بسیاری از دغدغه‌های کارگران برطرف خواهد شد، ضمن اینکه پیگیری برای افزایش حقوق کارگران و … بخش دیگری از فعالیت های مجلس برای کارگران است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به روند رو به رشد مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین که با سرعت بسیاری مسیر پیشرفت را طی کرده و روند تولید نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است اشاره کرد.

به گفته وی بیشترین ضربه ناترازی برق و گاز در استان را صنعت خورده است گرچه لوله گستر اسفراین توانسته با مدیریت صحیح حجم تولیدات خود را در این شرایط افزایش دهد و تداوم در افزایش تولید را طی سال‌های اخیر شاهد بودیم.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی  نیز ضمن عرض خدا قوت و تبریک این روز به کارگران شرکت لوله گستر اسفراین از مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر ویژه ای کرد که توانسته با برپایی این مراسم قدردانی از کارگران شرکت را به نحو شایسته ای انجام دهد.

مهدی اسلام خواه از همدلی بین کارفرمایان و کارگران این شرکت خبر داد که فضای صمیمی و دلنشینی در محیط صنعتی بینشان حکمفرما است.