شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

به مناسبت هفته کاروکارگر انجام شد: بازدید مسئولان اسفراین از مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین

به مناسبت هفته کار و کارگر، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان اسفراین از خطوط تولید شرکت لوله‌گستر اسفراین بازدید بعمل آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان اسفراین ضمن بازدید از کارخانه لوله گستر و تبریک این روز به کارگران خطوط تولید به نقش بی بدیل کارگران در ساختار اقتصادی کشور اشاره کرد .

فرماندار شهرستان اسفراین نیز در این بازدید ضمن تبریک هفته کار وکارگر به همه کارگران زحمتکش این کارخانه  که امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید نقش بسزایی دارند، گفت: چرخه اقتصادی و تولید کشور به قشرکارگر بستگی دارد.

مسلم نوری جامعه کارگری را یکی از مهمترین گروه‌های جامعه هدف بیان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین نیز ضمن تبریک هفته کار وکارگر ، موفقیت و پیشرفت صنایع و کارخانجاتی مانند لوله‌گستر را مرهون کوشش و همت کارکنان شرکت و حمایت مسئولان دلسوز شهرستان دانست.

 سرهنگ پاسدار سعید وطن دوست  خود‌باوری، بها دادن به جوانان و اتکا به توانمندی‌های موجود در کشوررا رمز موفقیت و پیشرفت در هر زمینه‌ای دانست .

سروش جوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسفراین نیز در این بازدید اظهار کرد: کارگران در رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی بسیار نقش آفرین و مهم هستند و استمرار فعالیت آنان در چرخه تولیدات دارای اهمیت بسیار زیادی است.