شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

دیدار مدیرعامل شرکت لوله گستر با مسئولین و مقامات شهرستان اسفراین‎‎

در هفته کارگر و مقارن با روز معلم، مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین با تعدادی از مسئولین و مقامات شهرستان دیدار و نشست های هم اندیشی برگزار کردند.

دیدار با حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه اسفراین، سرهنگ محمد روهنا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و مسلم نوری فرماندار اسفراین از جمله این نشست ها بود.

هماهنگی و هم مسیر شدن برنامه های مرتبط به فضای شهرستان اسفراین ، میزان پیشرفت فرایند گزینش و موضوع آزمون استخدامی شرکت و مسئولیت های اجتماعی شرکت از جمله مباحث مطرح شده در این نشست ها بود.

حجت الاسلام موسوی در این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران و همچنین رییس شورای اسلامی کار مجموعه لوله گستر اسفراین برگزار شد، از تلاش پرسنل و کارگران کارخانه در راستای تولید محصولات با کیفیت و ثبت رکوردهای جدید در حوزه تولید تشکر نمود.

همچنین سرهنگ محمد روهنا حضور تیم مدیریتی جدید در سنوات اخیر را عامل مهم تغییرات مثبت شرکت توصیف  و تاکید کرد آرامش فضای کارخانه و موفقیت این شرکت در تامین رفاه و آسایش پرسنل خود، کمک بزرگی به ایجاد آرامش و آسایش تمام سطح شهرستان است و از بابت تمام همراهی های مجموعه لوله گستر اسفراین با نیروی انتظامی تقدیر کرد.

در ادامه مهندس نوری فرماندار اسفراین نیز با طرح برخی سوالاتی که مطالبات مردمی در رابطه با مسائل مختلفی از جمله موضوع آزمون استخدامی بود به طرح دغدغه های شهرستان پرداخت .

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین در این دیدارها با قدردانی از همراهی دلسوزانه مسئولان شهرستان تاکید کرد : تمام موفقیت ها و پیشرفت های شرکت مرهون و وابسته به تلاش سرمایه انسانی کارخانه است.

 مازیار زند همچنین در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون نیز گفت : در آزمون استخدامی شرکت ، برگزاری ، فرآیند بررسی، گزینش و اعلام نتایج با سازمان مدیریت صنعتی است و از آنجایی که کار بصورت بسیار دقیق و تخصصی درحال انجام است به زمان نیاز دارد  تا بتوانند تمام شاخص ها و مشخصه های سنجش افراد شامل آزمون های مختلف را بررسی و مقایسه کنند تا شایسته گزینی به معنای واقعی عملیاتی گردد.