شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

3برد پیاپی  لوله‌گستر اسفراین در لیگ یک هندبال بانوان کشور

تیم هندبال بانوان لوله‌گستر اسفراین در لیگ دسته یک هندبال کشور موفق شد تیم‌های رایز‌کو تهران، بکتاش مازندران و کارمانیای کرمان را از پیش رو بردارد.

سرمربی تیم لوله‌گستر اسفراین با بیان اینکه لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران از 23 تا 29 آذر به میزبانی مازندران برگزارمی‌شود اظهار کرد: 11 تیم در دو گروه AوB در حالی به مدت یک هفته به رقابت می‌پردازند که دو تیم برتر در لیگ دسته یک سهمیه حضور در لیگ برتر هندبال فصل آینده را کسب خواهند کرد.

به گفته سمیه ریحانی تیم لوله‌گستر بانوان اسفراین در روز نخست این رقابت‌ها استراحت خورد و در روز دوم در بازی با رایز‌کوتهران 33 بر 29 و در بازی با بکتاش مازندران نیز 25 بر 24 و در روز سوم 21 بر 16 کارمانیای کرمان را از پیش رو برداشت.

وی افزود: تیم لوله‌گستر اسفراین با تیم خوشگوار مشهد نیز دیدار خواهد داشت  و از دوشنبه بازی ضربدری و فینال این رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم هندبال بانوان لوله‌گستراسفراین در دو سال گذشته نیز در لیگ یک حضور داشت که در سال 1399 در جایگاه نهم کشور جای گرفت و در سال 1400 نیز به رتبه پنجم کشور صعود کرد.

اردوی این تیم 23نفره برای حضور در رقابت‌های لیگ یک کشور از مهر ماه امسال به مدت سه روز در هفته و اردوی ده روزه ای به منظور آمادگی صددرصد اعضای تیم برگزار شده است.