شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

ایمن‌سازی مجتمع لوله‌گستر اسفراین

مدیر‌عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین گفت:ایمنی لازم در این مجموعه تولیدی به لحاظ پدافند غیرعامل تامین شده است و هیچ دغدغه و مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

مهندس مازیار‌زند در گفت‌و‌گو با روزنامه اترک اظهار داشت:نظارت مستمر و بررسی تجهیزات یکی از موارد برای تامین و ارتقای ایمنی کارکنان در این مجموعه تولیدی است که در این زمینه بررسی لازم انجام می‌شود و بازسازی اساسی تجهیزات هم انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: تامین روشنایی محوطه، تقویت سیستم بازرسی درب ورودی، اتاق مانیتورینگ برای کنترل، نصب و راه اندازی دوربین های کنترلی و احداث برجک از جمله اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل در این شرکت است.

وی درباره افزایش میزان تولید پس از انجام بازسازی گفت:کاهش تولیدات در سال 98 هزینه‌های بسیاری بر دوش کارخانه گذاشت که در 2 سال اخیر با استفاده بهینه از تجهیزات در اثر فرایند نوسازی دستگاه‌ها شاهد افزایش چند برابری تولید بودیم.

مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین افزود: میزان تولید در این مجموعه در سال 98 کمتر از ظرفیت اسمی بود، کاهش تولیدات در 2 سال گذشته 237میلیارد تومان هزینه به دوش کارخانه گذاشت، این رقم در سال 99 با افزایش فروش جبران شد و در سال گذشته نیز افزایش 2 برابری فروش تداوم یافت.