شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی و تدوین چشم‌انداز‌های شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی و تدوین چشم‌انداز‌های آتی شرکت لوله‌گستر اسفراین برای نخستین بار با حضور کمیته تدوین استراتژی شرکت انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت لوله‌گستر اسفراین، طی جلسه 48 ساعته مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با شورای مدیران و کمیته تدوین استراتژی این شرکت ، برنامه استراتژیک سال‌های آینده و چشم‌انداز‌های این شرکت استراتژیک، تدوین گردید.

خط‌مشی و چشم‌انداز‌های این شرکت به منظور پیش‌بینی مسیر آینده و تدوین برنامه علمی و اصولی از مهم ترین اهداف برگزاری جلسه پر‌بازده ای بود که برای نخستین بار طی ۲۰ سال گذشته در شهریور 1401برگزار شد و محتویات ، خط مشی، چشم انداز و افق پیش‌روی شرکت پس از تصویب نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با بیان اهمیت موقعیت استراتژیک این شرکت به لزوم برنامه‌ریزی و تعیین اهداف کوتاه‌مدت،میان‌مدت و بلند‌مدت شرکت اشاره کرد و افزود: لزوم برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت پایدار در هر کسب و کاری باید مورد توجه قرار گیرد و موقعیت استراتژیک و منحصر به فرد این شرکت در کشور لزوم توجه به این برنامه ریزی‌ها را دوچندان می کند.

به گفته وی تمامی پرسنل موظفند برای نیل به اهداف و چشم‌اندازهای تبیین شده تمام تلاش خود را به کار ببنند تا با افزایش بازدهی و مصرف بهینه منابع، لوله گستر اسفراین را به عنوان سازمانی موفق و افتخارآفرین در ایران معرفی کنند.