شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

حرکت به سمت خودکفایی اقتصادی و صنعتی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی

شرکت لوله‌گستر اسفراین بزرگ‌ترین تولید‌کننده لوله‌های فولادی بدون‌درز در خاورمیانه در شرایط تحریم‌های ظالمانه و مستکبرانه  به تحقق خود‌کفایی اقتصادی و صنعتی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی  ایران در حوزه صنایع نفت،گاز و پتروشیمی  کمک بزرگی کرده است.

مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین گفت: این شرکت با اتکا و اعتماد به نخبگان بومی و متخصصان ایرانی در تامین اکثر قطعات، به دانش فنی دست یافت و توانست با کمک قطعه‌سازان  بخش زیادی از نیاز‌های شرکت را که به دلیل تحریم‌ها دچار محدودیت‌های فراوانی شده بود داخلی‌سازی کند.

مهندس مازیار زند اظهار کرد: در راستای رعایت اصل مسئولیت اجتماعی در گام نخست، توانمند‌سازی صنایع  همجوار  استانی را مد‌نظر قرار دادیم و مبالغ چشمگیری برای تامین مواد‌اولیه در جهت حمایت از صنایع‌داخلی پرداخت  شده که در توانمند‌سازی آنان و افزایش حجم تراکنش مالی و تولیدی‌شان اثر مثبت و قابل توجهی داشته است.

از نگاه مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین ثبت آمار و رکورد‌های 1400 حاصل زحمات نیروی انسانی است که سبب شده این موفقیت‌های چشمگیر به ثبت برسد و در تمام ادوار گذشته این شرکت بی‌سابقه بود .

مدیر‌عامل لوله‌گستراسفراین سال 1401 را سال توسعه و پیشرفت نامید وثبت و تحقق رکورد‌های جدیدی به لحاظ حجم تولید و کیفیت مهم‌ترین اهداف پیش روی این شرکت است که با سرمایه‌گذاری مناسب در توسعه خطوط و افزایش سطح اشتغال تحقق می یابد.