شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

قدردانی معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت از مهندس مازیارزند، بابت نوسازی اصولی “لوله‌گستر”

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت از مهندس مازیارزند، بابت نوسازی اصولی لوله‌گستر اسفراین و حداکثر بهره‌وری در این کالای استراتژیک طی نامه‌ای قدردانی کرد.

مهندس “سید محمد هادی فاطمی” با تاکید اهمیت نوسازی‌اصولی در کارخانه‌های کشور، از ابراز خرسندی شرکت ملی نفت ایران به عنوان مصرف‌کننده عمده محصولات شرکت لوله‌گستر اسفراین خبر داد.

مهندس فاطمی به انتشار نخستین فصلنامه‌ی شرکت فاخر و صنعتی لوله‌گستر اسفراین که به نوسازی اصولی در این کارخانه پرداخته است  اشاره کرد و مقوله نوسازی‌اصولی درکارخانه‌های کشور را دارای اهمیت دانست.

مهندس فاطمی اظهار کرد: مساله نوسازی‌اصولی که یکی از نقاط ضعف بسیاری از کارخانه‌های کشور محسوب می شود مورد توجه جدی مدیر‌عامل  لوله‌گستر اسفراین قرار گرفته و به عنوان صنعتی پیشرو در مقوله نوسازی اصولی قابل تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد:حداکثر بهره‌وری و تداوم در این فرایند با برنامه‌ریزی دقیق و مستمرماشین‌آلات و تغییرات حاصل‌شده در مسیر تولید این کالاهای استراتژیک رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است فصل نامه شرکت لوله گستر اسفراین به بیان نتایج حاصل از تعمیرات اساسی و نوسازی انجام شده در خطوط تولید این شرکت پرداخته است.