شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

نشست صمیمی مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با همکاران شاهد

مدیر عامل لوله‌گستر اسفراین در فضایی صمیمی با جمعی از همکاران شاهد(فرزند شهید) دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست همکاران شاهد ضمن بیان دغدغه‌ها، نقطه نظرات خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند و مدیر عامل لوله‌گستر اسفراین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن اسلامی به درخواست‌ها و دغدغه های آن ها رسیدگی کرد.

مهندس مازیارزند با اشاره به جایگاه والای شهدا نزد خداوند متعال از برخورداری جایگاه والای فرزندان شهدا در جامعه  ومحیط‎ های کاری گفت.

مهندس زند ضمن تشریح دستاورد‌ها و برنامه‌های پیش‌روی کارخانه  ابراز امیدواری کرد با حمایت و همکاری کارکنان و پرسنل متعهد و خدوم، بتوان افق روشنی برای این کارخانه ترسیم کرد .

به گفته وی  این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با عزم جدی کارکنان جهادگر که با ادامه راه شهدا و ارتقای تولیدات داخلی به منویات و رهنمودن های رهبری جامه عمل بپوشانند.

در این دیدار همکاران شاهد از افزایش میزان رضایت شغلی،ارزش گذاری و رسیدگی به پرسنل و حمایت خانواده های آن ها  در 2 سال اخیر گفتند که پیش ازاین کمتر به نیروی انسانی توجه شده بود و همین عامل انگیزشی در پرسنل توانست این واحد تولیدی را نمادی از همت و پشتکار مدیران و پرسنل برای احیا و رونق  تولید معرفی و این صنعت نیمه تعطیل و راکد را برای اشتغال آفرینی جوانان و رونق تولیدات داخلی در کشور مهیا کند.