شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

خودکفایی اقتصادی و صنعتی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب

مدیر‌عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین بر خودکفایی اقتصادی و صنعتی این شرکت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب تاکید کرد.

مهندس مازیار زند با بیان این که محصولات استراتژیک لوله‌گستر در شرایط تحریم‌های ظالمانه، به خودکفایی اقتصادی و صنعتی کمک بزرگی کرده است از تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

به گفته وی با بررسی و امکان سنجی، ظرفیت‌های بالقوه تولید در شرکت را بالفعل کرده  و با ارائه راهبردها و سیاست‌های کاربردی بهره وری را افزایش دادیم.

وی زنده و پابرجا بودن اقتصاد کشور و شکست دشمنان در فتح سنگر تولید را از توفیقات لوله‌گستر در لبیک به منویات مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود: اتکا و اعتماد به نخبگان بومی و متخصصان ایرانی در تامین اکثر قطعات و تکیه بر دانش انباشته مدیران و متخصصان این مجموعه توانست لوله گستر را نمونه موفقی از شرکت های توانمند معرفی کند که با ثبت رکورد های چشمگیر، صرفه جویی‌های ارزی و قطع وابستگی به تولیدات خارجی  توسط جهادگران  این شرکت نام این صنعت در کشور درخشید.

مهندس زند به توانمند‌سازی صنایع همجوار استانی اشاره و تصریح کرد: شرکت با حجم بالای خرید از مجتمع‌های صنعتی همجوار در راستای توانمندسازی آنان و افزایش حجم تراکنش‌های مالی و تولیدی‌شان اثر مثبت و قابل توجهی داشته است.

به گفته وی، در سال 1401 که آن را سال توسعه و نوسازی برای لوله‌گستر می‌دانیم، ثبت و تحقق رکوردهای جدیدی از لحاظ حجم تولید وکیفیت، مهم ترین اهداف پیش روست که با سرمایه‌گذاری مناسب در توسعه خطوط تولید، افزایش سطح اشتغال نیز دور از تصور نیست.