شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

اهتزازبزرگ‌‌‌ترین پرچم ایران بر فراز گود‌ زینل‌‌‌خان

گود زینل‌خان اسفراین، امسال شاهد اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم‌ جمهوری‌ اسلامی ‌ایران در این شهرستان بود که همزمان با برگزاری مسابقات کشوری کشتی با چوخه اسفراین و با هدف پاسداشت رکورد‌شکنی بی‌سابقه در تولید پرسنل جهادگر این مجتمع صنعتی نصب شد.

مرتفع‌ و بزرگ‌ترین پرچم مقدس ایران در این شهرستان با مساحت 45 متر‌مربع با ارتفاع  30 متر به دستور مهندس مازیار‌زند مدیرعامل این مجموعه و همت پرسنل و متخصصین آن عملیاتی شد تا از رکورد بی سابقه تولید این مجموعه که سال گذشته به 30 هزار تن رسید به یادگار بماند.

این طرح که از پارسال مورد تاکید مدیر‌عامل مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین قرار گرفت امسال در مراسمی باشکوه و غرور آفرین  با همنوایی سرود جمهوری اسلامی ایران با حضورهزاران تماشاگر به اهتزاز درآمد.

مهندس زند مدیر‌عامل مجتمع صنعتی  لوله گستر که با عمکرد دوساله  خود به اثبات رساند همیشه با هدف موفقیت مجموعه و مطرح شدن هر چه بیشتر و بهتر نام اسفراین درسراسر ایران از هیچ تلاشی  فروگذار نیست بعد از 2 سال وقفه در برگزاری این رویداد ملی که نشان از فرهنگ این خطه دارد اقدام به برگزاری مجدد و حمایت از این مسابقات کشوری داشت.

این پروژه را مهندس مجتبی کوکبی برعهده داشت و فونداسیون تمام بتنی این سازه به  حجم 27  مترمکعب و لوله پرچم با ارتفاع 30 متر از جنس  فولاد  بوده که با در نظر گرفتن تمام نکات فنی،هندسی و حفاظتی  طی 15 روز با وجود شرایط جوی نامناسب  به سرانجام رسید و 11 فروردین امسال در گود زینل خان به اهتزاز درآمد.