شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: باید از سرمایه‌های ارزشمند لوله گستر اسفراین مراقبت شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی به همراه امام‌جمعه و فرماندار شهرستان از مجتمع “لوله گستر اسفراین” بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین حجت الاسلام والمسلمین«رضا نوری» ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مدیرعامل و پرسنل مجتمع، تولید لوله‌های بدون درز را خدمتی قابل تحسین و افتخارآمیز استان خراسان شمالی که جزء  استان‌های محروم کشور در حوزه صنایع  نفتی است معرفی کرد.

امام‌جمعه بجنورد با بیان این که لوله‌های بدون درز برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی احتیاج‌مان از بیگانگان را مرتفع کرده است افزود: انگیزه بالای مهندسین و پرسنل شرکت سبب شده نام لوله گستر اسفراین در کشور مطرح شود و قطعا با استعداد‌ها و تلاش‌های مهندسین و کارگران این مجتمع  صنعتی می توانیم فضاسازی دشمنان برای تحریم را خنثی کنیم.

امام‌جمعه بجنورد دستاورد‌های انقلاب را سربلندی ملت و دوری از وابستگی و نگاه‌های تحقیرآمیز  نظام‌های استکباری دانست که در این راستا جنگ 8 سال دفاع مقدس، تحریم و ترورها، ایجاد فضاهای تبلیغاتی علیه نظام و بمباران زیر ساخت‌ها هزینه‌هایی است که متحمل شدیم تا استقلالی همراه با عزت در کشور حاکم باشد.

به گفته وی برای تداوم عدم وابستگی‌های نظام بعد از 43 سال، نیاز به فعالیت و جهاد داریم و هم اکنون دشمنان با تحریم‌ها به دنبال صنایع ما هستند تا با تحریم ها در کشور، نارضایتی حکمفرما شود و بتوانند به نظام‌های زیاده‌خواه وابسته‌مان کنند.

به گفته وی با استعداد‌ها و انگیزه الهی و دینی مهندسین و کارگران این مجتمع صنعتی قطعا می توان فضاسازی تحریم دشمنان را خنثی کرد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین نیز همچنین، شعار و هدف امسال این مجتمع صنعتی را نوسازی و تعمیر تجهیزات و دستگاه‌های فرسوده برای افزایش بیشتر راندمان تولید بیان کرد.

 مهندس مازیار زند با تاکید این موضوع که خارج کردن شرکت از زیان و ارائه سود به سهام‌داران و انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی به واسطه سودده بودن شرکت تحقق یافته است اظهار کرد: با انجام مسئولیت اجتماعی بخشی از نیاز‌های داخل شهرستان و استان را برآورده کردیم و امیدواریم تداوم این روند بتواند شرایط را برای ارائه خدمات بیشتر در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی دوچندان کند.