شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

لوله گستر در سکوی قهرمانی

میزبانی مسابقات کشوری کشتی با چوخه 1401در گود زینل خان اسفراین با قهرمانی تیم «لوله گستر» اسفراین پایان یافت.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین، این رقابت ها که به گفته مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین با حضور تعداد بسیاری از کشتی گیران علاقه مند چوخه برگزار شده است فرصت مغتمی است در راستای ارائه مسئولیت اجتماعی صاحبان صنایع و انگیزه مند کردن جوانان به ورزش تا  اقدامی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی فراهم شود.

مهندس «مازیار زند» که بخش اعظمی از فعالیت های عام المنفعه و اجتماعی خود را صرف حمایت از تیم های ورزشی  این شهرستان کرده است یکی از راههای مقابله با آسیب های اجتماعی را بستر سازی برای تقویت ورزش دانست.

به گفته مهندس«زند» برگزاری این مسابقات کشوری بهانه ای است برای کشاندن جوانان به سمت و سوی ورزش تا طی این اقدام بخشی از مسئولیت های  اجتماعی این صنعت نیز ایفا شود.

در این مسابقات 240 کشتی گیر در قالب 37 تیم در 5 وزن پنجه در پنجه هم به رقابت پرداختند که در نهایت با درخشش کشتی گیران لوله گستر اسفراین این تیم در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پایان این رقابت ها در وزن 66 کیلوگرم «حمید سلمانیان»  قهرمان ،در وزن 74 کیلوگرم  «ابراهیم ولیان» و« الیاس پاکدل»  به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان ،در وزن 96 کیلوگرم «مصطفی اسکندری» مقام سوم  تیم لوله گستر را به خود اختصاص دادند.