شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

همایش تجلیل از کارگران نمونه لوله گستر اسفراین

همایش تجلیل و تقدیر از کارگران نمونه لوله گستر اسفراین همزمان با روز جهانی کار و کارگر در سالن آمفی تئاتر مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین با حضور مهندس«مازیار زند» انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین، طی این مراسم از 27 کارگر نمونه ،6 عضو شورای کار و یک مدیر نمونه دراین مجتمع صنعتی توسط مدیر عامل لوله گستر اسفراین تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

مدیر عامل مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و اهمیت تکریم این قشر، تمامی کارکنان و پرسنل این مجتمع را «نمونه» نامید و انتخاب 27 نفر از بین بیش از 700کارگر نمونه را کاری دشوار بیان کرد.

مهندس« مازیار زند» ضمن بیان اهمیت تکریم جایگاه این کارگران خاطر نشان کرد: در عملکرد تمامی کارکنانی که توسط مدیران مجموعه معرفی شده اند نقاط قوت بسیاری مشهود است که انتخاب کارگران نمونه را دشوار کرده بود.

رئیس شورای اسلامی کار مجتمع صنعتی لوله گستر نیز با بیان اهمیت نامگذاری این روز و اتفاقاتی که بابت این نامگذاری صورت گرفته به جایگاه والای این قشر اشاره کرد و افزود: در هر جامعه ای که فرصت اندیشه و بازوی توانمند کارگران بیشتر استفاده شود توسعه و پیشرفت دوچندان می شود.

دراین مراسم همچنین «علی صفری نژاد» مدیر واحد منابع انسانی نیز به پاس زحمات و تلاشهای بسیاری که برای عملیاتی شدن دستورات مدیر عامل مجتمع در راستای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی پرسنل انجام دادند به عنوان مدیر نمونه معرفی شدند.

اسامی کارگران نمونه مجتمع صنعتی فاخر لوله گستر اسفراین:

امید مهدوی میلانلویی»،«جعفر سنگ سفیدی»،«اسماعیل سنگ سفیدی»،«ابراهیم ناصری»،«فاطمه رضایی»،«محمد عباسی»،«حامد چالاک»،«علیرضا پهلوان نژاد»،«علی محمد نورایی»،«علی اصغر جهانی»،«علی دردن»،«مرتضی گلی نیا»،«ابراهیم حدادیان ایرج»،«مهدی شجاعی»،«امین نادی ثانی»،«مجید علی پور اول»،«جعفر نصرتی»،«مریم محمد خانی»،«مرتضی سعادتی»،«کامبیز قلی زاده»،«کامران اله وردی»،«طاهر صمدی»،«علیرضا لعل جواهری»،«میترا جوان»،«محمد حسین ولی» ،«علی اصغر رباط سرپوشی»و «سکینه محمد زاده» کارگرانی هستند که به عنوان نمونه معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.