شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

سرهنگ پاسدار دکتر حاتمی: «کارخانه لوله گستر، یکی از خاکریزهای مهم ایران در مقابل دشمن است»

سرهنگ پاسدار دکتر حاتمی:
«کارخانه لوله گستر، یکی از خاکریزهای مهم ایران در مقابل دشمن است»
جانشین فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در جمع مدیران، ایثارگران، رزمندگان و خانواده معزز شهدا در شرکت لوله گستر عنوان کرد: این کارخانه ای که شما دارید با جهادتان در آن به کشور، استان و شهرستان خدمت می کنید یک خاکریز است
که وظیفه همه ما نگهداری و توسعه آن است، نباید بگذاریم این خاکریز از دست برود یا ضعیف شود، اگر در زمان جنگ یک خاکریز را از دست میدادیم یک لشکر بهم می خورد و امروز هم با خرابی یک خاکریز تلفات زیادی در حوزه اقتصاد، تولید و مسائل اجتماعی خواهیم داد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه تاکید کرد شما کارگران و مدیران لوله گستر، بسیجیانی هستید که پشت خاکریز ها می‌جنگید و الحمدالله این تفکر صحیح بسیجی و همدلی در شرکت لوله گستر اسفراین حاکم شده است تا تلاش شما پابرجا بماند و توسعه پیدا کند.
امروز شما در خط مقدم جنگ اقتصادی هستید و سپاه خدمتگزار شماست.
سرهنگ حاتمی در مراسم بزرگداشت ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس در شرکت لوله گستر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جهادگرانه مهندس زند مدیرعامل مجموعه خاطرنشان کرد: یکی از علل پیروزی ما در جنگ تفکر بسیجی و حضور بسیجیان بود، استراتژی جنگ، تفکر بسیجی و ازخودگذشتگی امروز باید در حوزه اقتصاد،تولید و رفع آسیب های اجتماعی بکار برده شود.
وی در ادامه یادآور شد شهید حسن باقری، جوانی بیست و شش ساله بود که استراتژی جنگ را طراحی کرد و ورق را به نفع ایران برگرداند که اگر نبود با مدل بنی صدر باید پیش میرفتیم!
امروز نیز ما به حسن باقری ها نیاز داریم
حسن باقری هایی که در حوزه تخصصی خودشان استراتژی داشته باشند.
امروز ایران قدرتمند، نیازمند داشتن استراتژی در همه عرصه هاست.
مهندس زند نیز در سخنرانی خود گزارشی از فعالیت های شرکت را بیان و اذعان کردند که هماهنگی لوله گستر با سایر صنایع بزرگ شهرستان یکی از علل موفقیت های اخیر بوده، تیم فنی و مهندسی لوله گستر کمک کرد تا شرکت کیمیای صبا نیز بتواند با تولید شمش های مورد مصرف این مجموعه به شبکه تامین کنندگان داخلی اضافه شود تا دیگر بخاطر شمش نیازمند واردات نباشیم .
ایشان در ادامه مژده دادند که تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۳۰ میلیون یورو قرارداد بسته ایم که تناژ تقریبی ۱۰۰ هزار تن را به برنامه تولید اضافه کرده است، این مذاکرات برای سالهای آینده ادامه دارد و تا دو سه سال آینده انشالله سفارش تولید خواهیم داشت.