شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

تقدیر همکاران دفتر بازرگانی از عملکرد متفاوت مدیرعامل

انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ

خداوند سرنوشت هیچ قوم( و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

با توجه به اینکه حدود 20 سال از شروع تولید لوله گستر میگذرد، برای اولین بار است که از مدیران ارشد این شرکت در سطح ملی با عنوان مدیر نمونه کشوری تقدیر به عمل آمده که این موضوع باعث افتخار مجموعه لوله گستر و شهر اسفراین گردیده است.این اتفاق خاص که با مدیریت شایسته و توانمند مهندس زند حاصل شده است را به تمام همکاران مجموعه سربلند لوله گستر تبریک میگوییم.

خداوند را شاکریم که مدیری با تدبیر و روشن‌بین، به مجموعه لوله گستر وارد شد و توانستیم با تغییر روش ها و راهنمایی ایشان، از همان امکاناتی که سالهای قبل هم موجود بوده، به گونه ای بهتر بهره ببریم تا امروز با افتخار سینه سپر کنیم و بگوییم که ما همه کارگران مجتمع عظیم صنعتی لوله گستر اسفراین هستیم!

همان‌هایی که با جهاد شبانه روزی پای کوره‌های بالای هزار درجه از تلاش دست نکشیده ایم تا چاه های نفت ایران برقرار و جاری بمانند.

با افتخار همه جا اعلام میکنیم:
«مدیرعامل مجموعه مان بعنوان مدیر برتر و شایسته ملی انتخاب شده و تک تک مان قبل از این جشنواره هم به شایستگی و برتری ایشان ایمان داشتیم»
چرا که به چشم دیده ایم انبار مملو شده از مواد اولیه شمش که قبلا تقریبا خالی بوده، انبار محصولی که مدام در جریان است، جهش تولید منحصر بفردی که در سراسر کشور صدا کرده، افزایش قابل توجه امکانات رفاهی، دستمزد، احترام به کارگر و هزاران نقطه قوت دیگر که انکار ناپذیر هستند.

دیده ایم همان کارخانه ای که حقوق پرسنل را با یک یا چند ماه تعویق پرداخت میکرد امروز هیچ بدهی ایی به کارگران ندارد، کارخانه ای که از پس مخارج خود بر نمی‌آمد، امروز معین اقتصادی شهرستان شده و با فعالیت در مسئولیت های اجتماعی به آبادانی شهر و استان هم کمک میکند.

جناب اقای مهندس زند، بابت تمام سختی هایی که در این مسیر تحمل کردید اما ماندید تا طعم موفقیت را به کام ما بنشانید،
صمیمانه و از عمق وجودمان سپاسگزاریم.