شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

نشست استاندار خراسان شمالی با مدیران و مقامات شهرستان

«مسئولیت اجتماعی دغدغه ما هم هست»

در جلسه مشترک استاندار محترم با مقامات و مدیران ارشد شهرستان موارد متعددی ذکر شد که یکی از مهمترین آن‌ها مساله مسئولیت اجتماعی صنایع بود.
این دغدغه جناب آقای دکتر شجاعی، استاندار محترم خراسان شمالی، کاملا هم راستا با نظر مدیرعامل مجموعه لوله گستر میباشد و ایشان بارها بر این مساله تاکید کرده اند.
شرکت لوله گستر پیش تر با حمایت همه جانبه از تیم هندبال بانوان، تامین نیاز کمیته امداد، تامین نیاز بیمارستان و مجموعه علوم پزشکی، حمایت از باغداران آسیب دیده در سیل، تصویب طرح (تاسیس هنرستان تخصصی ،خرید آمبولانس و ماشین آتش نشانی مجهز برای امدادرسانی به شهر) ، تاکید و دستور مدیرعامل به خرید مایحتاج شرکت از شرکت ها و فروشگاه های داخل شهرستان تا حد امکان و … اثبات کرده که علاقمند به اجرای مسئولیت اجتماعی است.
اما مساله به این علاقمندی ختم نمیشود و برای بازتر شدن حوزه فعالیت و قانونی بودن هزینه کردها به گونه ای که دچار تخلف و تخطی از قانون نشویم، باید ردیف بودجه موضوع مسئولیت های اجتماعی در مجمع تصویب شود تا محل تامین هزینه از سازمان بالاسری تایید و مجوز مربوطه صادر گردد که تا امروز این اتفاق رقم نخورده است.

مهندس مازیار زند، پس از جلسه توضیحات لازم را خدمت استاندار محترم بیان فرمودند و به جِد پیگیر این مساله می‌باشند؛
مردم فهیم شهرستان اسفراین هم با شناختی که از ایشان دارند می‌دانند که بیش از هرچیزی به رفاه، شخصیت و آسایش مردم اهمیت می‌دهند و قطعا به محض باز شدن مسیر قانونی و تصویب ردیف بودجه فعالیت های اجتماعی این شرکت، بیش از پیش، نمود عملی پیدا خواهند کرد