شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

متخصصان لوله گستر اسفراین تحریم را به فرصت تبدیل کردند

شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، دستگاه استراتژیک تست لوله های جداری درون چاهی نفت مطابق با آخرین نسخه استاندارد بین المللی API5C3 را به دست مهندسان، طراحی، ساخته و بهره برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین شرکت لوله گستر برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، دستگاه استراتژیک تست لوله های جداری درون چاهی نفت، که پیش ازاین تکنولوژی آن فقط در انحصار کشورهای پیشرفته بوده، مطابق با آخرین نسخه استاندارد بین المللی API5C3 را در این شرکت به دست مهندسان طراحی، ساخته و بهره برداری کرد.
مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: این رخ داد بسیار مهم علاوه بر ارتقای رتبه تکنولوژی ایران باعث سرعت بخشیدن به احداث و بهره برداری چاه های نفتی و همچنین قطع کامل وابستگی به شرکت های خارجی در حوزه تست را رقم میزند.
مازیار زند در ادامه افزود: که این دستگاه پیشرفته و هوشمند قادر به انجام آزمون تست مچالگی (Collapse Test) لوله های جداری در طیف وسیعی از ابعاد و گریدهای موجود در آخرین نسخه استاندارد API5CT می باشد.
وی گفت: اولین نمونه تست شده در آزمون از لوله های تولیدشده ی همین شرکت بوده که نتیجه ی موفقیت آمیز این آزمون سخت گیرانه، محصولات شرکت لوله گستر اسفراین را در بالاترین سطح کیفی استاندارد بین المللی و در زمره لوله هایهای (High Collapse) قرارداد.