شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

گرامیداشت یاد و خاطره سروقامتان همیشه جاوید تاریخ  در لوله‌گستر اسفراین

برگزاری یادواره شهدای کارگری اسفراین

یادواره بزرگ شهدای کارگری اسفراین با حضور جانشین فرمانده سپاه جواد‌الائمه، امام جمعه وفرماندار اسفراین و تنی چند از مسئولان استانی در سالن همایش شهید سلیمانی مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدا در لبیک به منویات مقام معظم رهبری و پیام ایشان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

“ایستادگی در برابر شیطان‌های قدرت و ستم،در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد”پیام مقام معظم رهبری  که به مناسبت هفته دفاع مقدس به آن تاکید کردند،ایشان هفته دفاع مقدس را نیکوترین و مناسب‌ترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و پیام آن‌ها دانستند.

مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین ضمن خیر‌مقدم به خانواده معزز شهدا، سرداران سپاه و تمامی مدیران و حاضران یادواره شهدای کارگری، برکت خون شهدا را عامل وضعیت به سامان شرکت دانستند .

مهندس مازیارزند رفتار هوشمندانه در شرایط بحرانی و خاص پیش آمده کشور را توصیه کرد و اظهار داشت: اهدافی که شهدا دنبال می‌کردند باید سرلوحه راه سایرین قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان مطالبی در خصوص وضعیت شرکت، لوله‌گستر اسفراین را تنها شرکت تولید کننده لوله‌های صنعت نفت خاورمیانه معرفی کرد که بودجه کشور تحت تاثیر تولیدات نفتی است و این امر به اهمیت تولیدات این کارخانه صحه می گذارد.

وی خاطر‌نشان کرد: در 2 سال اخیر با همت و تلاش پرسنل و تمامی مدیران مجتمع، شاهد افزایش آمار تولید و بستن قرارداد‌های مناسبی بودیم که درآمد‌زایی در سال‌های آینده را تضمین می‌کند.

مهندس مازیار زند امسال را سال نوسازی و بازسازی شرکت بیان کرد تا با تولید مستمر به صنعت نفت این کشور کمک شود .

امام جمعه شهرستان اسفراین نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی دانست و از مهندس مازیار زند بانی برگزاری این یادواره باشکوه تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ابراز امیدواری کرد با شناساندن شهدا و سبک زندگی آن‌ها توفیق، پیدا کردن راه شهدا را داشته باشیم.

وی تاکید کرد:  باید از راه شهدا و رزمندگان اسلام فاصله نگیریم.

وی شناسایی رزمندگان و شهدا و معرفی آن ها را پیام دفاع مقدس دانست و افزود: باید در میدان عمل، سبک زندگی حسینی داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی نیز ضمن قدردانی از مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین یادواره شهدا را از نیاز‌های اساسی جامعه برشمرد.

جناب سرهنگ شجاع اظهار کرد: یاد شهدا باید در صدر تمام برنامه‌ها در مناسبت های مختلف باشد.

وی امنیت،اقتدار و آرامش کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و شهدا را فتح الفتوح دل‌ها و سند مظلومیت این کشور در دنیا دانست.

به گفته جناب سرهنگ شجاع هر جا نام شهید می درخشد، عزت آنجا تبلور پیدا می کند.

76  شهید کارگری در شهرستان اسفراین داریم

وی با بیان این که 14 هزار شهید کارگری داریم که از این آمار شهرستان اسفراین 76 شهید را به خود اختصاص داده است به رسم بزرگ شهدا که ایستادن در برابر ظلم است اشاره کرد و یاد آور شد جهاد همچنان ادامه دارد و مقوله جنگ و دفاع تمام نشده است و مسیر دفاع کماکان باقی است.

وی افزود: امروز دشمن از طریق امپراتوری رسانه در صدد فریب دادن فرزندانمان است و در جریان اغتشاشات اخیر اکثر نوجوانان درگیر فضای مجازی، بدون آگاهی دخیل بودند .

وی تکلیف را هم‌گامی در مسیر شهدا دانست و اظهار داشت: ادامه راه شهدا باید کوبنده‌تر،پر شتاب‌تر،با‌عزت و اقتدار بیشتر باشد .

وی پیام شهدا را امر به معروف و نهی از منکر،ایستادن در ایستگاه‌های همت،عزت و غیرت دانست.

در پایان از مهندس مازیار زند به پاس تلاش های مجاهدانه ایشان به عنوان افسر موفق جبهه اقتصادی که تلاش هایشان برای سپاه جواد الائمه کاملا ملموس و قابل شهود بود تقدیر به عمل آمد،همچنین تمامی

ساختمان‌های مجتمع نیز به نام شهدای پر افتخار این کارخانه مزین شد.

تقدیر از مدیر عامل لوله گستر اسفراین