شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

پرچم منور بارگاه امام هشتم در تنها مجموعه صنعتی منتخب استان

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی در

لوله‌گستر اسفراین به عنوان تنها مجموعه صنعتی منتخب استان حضور یافتند.

در این مراسم که با استقبال مدیران و پرسنل مجموعه از درب ورودی شرکت آغاز گردید، ابتدا پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) به دست خادمان حرم وارد کارخانه شد و لوله‌گستری‌ها به رسم شوق و دلدادگی با بوسه بر پرچم و گذاشتن پیشانی بر آن ابراز ارادت کردند و از آن تبرک جستند.

این آیین با صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی کامیاب، خادم پیشکسوت حرم رضوی آغاز شد، روحانی کاروان زیر سایه خورشید ازلوله‌گستراسفراین به عنوان تنها واحد تولیدی یاد کرد که در روز ولادت آن حضرت افتخار میزبانی کاروان زیر سایه خورشید را داشت.

حجت الاسلام کنعانی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) و بوسه بر دستان پینه بسته کاگران به اهمیت نقش‌آفرینی کارگر در دین مبین اسلام اشاره کرد.

به گفته نماینده آستان قدس رضوی، تولید کالای استراتژیک این کارخانه در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی منحصر به فرد است و از همین حیث با توجه به نقش جهادی کارگران می توان از پرسنل معزز این کارخانه به عنوان خادمین حضرت و سربازان نظام یاد کرد.

وی افزود: هجمه دشمنان در امور اقتصادی می‌طلبد جهادگران راه تولید با نقش‌آفرینی‌های خود در ارتقای کیفی و کمی محصولات و بی نیازی از بیگانگان، پوز دشمنان را به خاک بمالند .

حجت الاسلام کنعانی اظهار کرد: مرز‌های مورد تجاوز کشورمان توسط ایثار‌گران هشت سال دفاع مقدس محافظت شد که این جهاد در دوران کرونا نیز توسط پرسنل بهداشت و درمان ادامه داشت؛ هم‌اکنون در جنگ اقتصادی نیز باید برای ادامه راه جهادگران برای به زانو درآوردن دشمنان اقتصادی کشور این راه ادامه یابد.

این مراسم در سالن آمفی تئاتر مجتمع صنعتی فاخر لوله‌گستر اسفراین برگزار شد و خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (ع)، کارگران و پرسنل معزز را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها دعوت و ارادتمندان اهل بیت (ع) به امام هشتم شیعیان جهان سلام کردند.