شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

هدیه ارزشمند مقام معظم‌رهبری به مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین برای عملکرد سال ۱۴۰۰

رهبر معظم انقلاب اسلامی از زحمات مدیر‌عامل جهادی مجتمع صنعتی لوله‌گستراسفراین با اهدای یک جلد قرآن مجید و تحفه‌ای ارزشمند تقدیر کرد.

مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سال 1400 تاکید فرمودند: “صاحب‌نظران داخلی و  خارجی اذعان دارند که کشور ما از ظرفیّت بزرگ اقتصادی برخوردار است؛ یعنی ما از لحاظ اقتصادی میتوانیم وضعی را که امروز داریم چندین برابر بهتر داشته باشیم. این امکانات وجود دارد، ما سرمایه‌‌ها و ذخیره‌های فراوانی داریم، ظرفیّتهای فراوانی هست که بایستی مدیران کارآمد و پُرکار و دلسوز از این ظرفیّتها استفاده کنند. نمونه‌های موفّق هم در اقتصاد هستند؛ اینها از همین ظرفیّتهای موجود کشور استفاده کردند؛پس نمونه‌های موفّق بحمدالله داریم.”

ایشان در ادامه یادآور شدندکه  مسئله‌ی ما فقط انبوه‌سازی نیست؛ کیفیّت مسئله‌ی اساسی است. کیفیّت تولید باید حتماً به ‌عنوان یک اصل مورد توجّه باشد؛ این غیر قابل اغماض است. اگر شما ملاحظه میکنید که از تولیدات داخلی حمایت میشود، این باید به ارتقای کیفیّت و همچنین ارتقای فنّاوری منتهی بشود.

در شرکت لوله گستر اسفراین نیز مهندس مازیار زند، مدیرعامل ولایی و خدمتگزاری که دلسوزی و کارآمدی‌ در کارنامه عملکردش مشهود است، به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری با هدایت مدیران مجموعه، به کارگیری روش‌های مدرن مدیریتی برای افزایش بازدهی، تخصص گرایی و کشف استعدادهای جوان و با ایجاد تغییراتی در روندها و چارتهای مرسوم، توانست به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در این مجموعه صنعتی جامه عمل بپوشاند.

 مهندس زند  مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین را با پویا و چابک سازی همراه با بهره‌برداری فناورانه از ظرفیت‌های موجود به موفقیت‌های چشمگیری رساند و به قول حضرت امام خامنه‌ای  که فرموده بودند “مدیران موفق از همین ظرفیّتهای موجود استفاده کردند و موفق شدند ” ، لوله گستر اسفراین نیز با همان ظرفیت های قبلی توانست مسیری متفاوت و نتایجی شگرف را ثبت کند.