شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

نشست صمیمی مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با کارکنان شرکت

نشست صمیمی مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با کارکنان شرکت در سالن آمفی تئاتر درحالی برگزار شد که مهندس مازیار زند گزارشی از اهم اقدامات شرکت مطرح کرد و کارکنان نیز در محیطی صمیمی و دوستانه با ارائه برخی پیشنهادات و نقطه نظرات خود در جلسه مشارکت فعال داشتند.

مهندس مازیار زند از اهم اقدامات شرکت به پیدا کردن دو تامین کننده جدید مواد اولیه و انعقاد قرارداد با آن ها جهت رفع موانع تولید، برگزاری آزمون استخدامی، برپایی جلسات ماهانه در هر واحد و … اشاره کرد.

مهندس زند با بیان این که با تامین مواد اولیه روند تولید ادامه می‌یابد اظهار داشت: پیگیری برای انعقاد قرارداد  با دو منبع تامین شمش انجام گرفته است، قرارداد با یکی از شرکت ها انجام شده و مذاکره با شرکت‌های دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین برپایی آزمون و مجوز برای جذب 180 نیروی جدید را نیز از دیگر اقدامات این شرکت دانست.

وی  با بیان این که بیش از 10 برابر نیروهای مورد نیاز دراین آزمون شرکت کرده اند افزود: 2هزار و 400 نفر در این آزمون شرکت کرده اند که تنها یک هزار و 700 نفر  برای حضور در آزمون از طرف سازمان مدیریت صنعتی تایید شدند.

وی سازمان مدیریت صنعتی را به نمایندگی از سازمان گسترش و نوسازی کشور مسئول برگزاری آزمون معرفی و تاکید کرد شرکت لوله گستر اسفراین صرفا   تخصص‌های مورد نیاز خود را به این سازمان اعلام کرده است.

وی از مدیران شرکت خواست ضمن ارتباط نزدیک با پرسنل، جویای دغدغه و مشکلات آن‌ها باشند ضمن این که جلسات ماهانه  با هر واحد برگزار خواهد شد.

وی به قرارداد شرکت برای تامین لوله‌های شرکت نفت اشاره کرد و افزود: انعقاد قرارداد تامین و تولید 216 هزار تن لوله برای شرکت نفت داشتیم  که تاکنون 95 هزار تن آن تامین شده و 7 هزار تن نیز از طریق واردات تامین شده است.

وی در ادامه از تولیدات 20 هزار تنی این شرکت طی سال جاری خبر داد که علی‌رغم قطعی برق و گازدر تابستان و زمستان آمار قابل قبولی برای تولیدات است و با تامین مواد اولیه مجددا تولیدات شرکت افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه عدم صادرات تولیدات این شرکت را نیز در نتیجه تحریم‌ها و نداشتن استاندارد API آمریکا  دانست که فقط کشورهای  خارجی که پیمانکاران ایرانی دارند مثل سوریه و عراق می توانند شرایط را برای انعقاد قرارداد و صادرات این شرکت مهیا کنند.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین در پایان صحبت های خود دراین نشست صمیمی وظیفه خود را تلاش برای آرامش پرسنل و ایجاد فضای مناسب کاری بیان کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان، ارتقای تعامل و همدلی را خواستار شد .