شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

فرسودگی دستگاه ها چالش پیش پای واحد تولیدی لوله گستر اسفراین

فرسودگی دستگاه ها چالش پیش پای واحد تولیدی لوله گستر اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل واحد تولیدی لوله گستر اسفراین از فرسودگی دستگاه ها به عنوان یک چالش پیش پای این واحد تولیدی یاد کرد.

مازیار زند در گفت و گو با ایسنا گفت: واحد تولیدی لوله گستر اسفراین یکی از واحدهای تولیدی است که می تواند با تولید لوله های مورد نیاز وزارت نفت، کشور را از وابستگی به واردات لوله های مورد نیاز در صنعت نفت و گاز خودکفا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل اساسی شرکت لوله گستر اسفراین قدیمی بودن دستگاه ها است، افزود: ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی دستگاه ها و ماشین آلات این واحد تولیدی نیاز است.

زند با بیان اینکه امسال اولین سالی است که لوله گستر اسفراین تولید را از سوم فروردین ماه آغاز کرد، ادامه داد: هدف گذاری امسال برای تولید در این واحد تولیدی ۴۰ هزار تن است.

به گفته این مقام مسئول طی سال گذشته میزان تولید در این واحد تولیدی ۲۱ هزار تن بوده است و اولین سالی بوده که این واحد تولیدی به ظرفیت تولید رسید.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، میزان تولید در لوله گستر اسفراین ۲۵ هزار تن بوده که البته هم تولید لوله، لوله های تعمیراتی و لوله های وارداتی نیز مشمول ۲۵ هزار تن می شد.

زند تاکیدکرد: با توجه به قدیمی بودن دستگاه ها، می توان تولید در نظر گرفته شده را انجام داد اما فقط فرسودگی تجهیزات روند تولید را کمی کند خواهد کرد.