شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

دیدار مدیر‌عامل لوله‌گستراسفراین با اصحاب رسانه

به منظور گرامیداشت 17مرداد و تجلیل از جایگاه والای خبرنگاران، مدیر‌عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین و جمعی از مدیران این شرکت با حضور در دفتر تعدادی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان ضمن عرض خدا‌قوت به خبرنگاران، این روز را به تلاشگران عرصه خبر تبریک عرض کرد.

در این دیدارها به  نقش موثر رسانه اشاره و از همراهی و همدلی رسانه‌های استان در راستای  تحقق اهداف این واحد صنعتی تشکر و قدردانی شد.

مهندس مازیار زند ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و رسانه به ویژه شهید محمود صارمی گفت: تعامل دو‌سویه خوبی بین اصحاب رسانه استان و این صنعت وجود دارد و رسانه‌های وزین استان همواره  با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به خوبی به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

وی نقش خبرنگاران متعهد و دلسوز به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و بصیرت را نقشی مهم و حیاتی برشمرد.

مهندس زند گفت: انعکاس اخبار زحمات قشر کارگر سبب ایجاد انگیزه و روحیه کارگران می شود که وضعیت مالی و تولیدی خوبی برای شرکت رقم زده است.

به گفته وی تولیدات سال گذشته لوله‌گستر اسفراین 30 هزار تن بود و پیش بینی می شود تا پایان امسال 35 هزار تن تولید داشته باشیم.

وی نوسازی دستگاه‌ها را هدف امسال شرکت لوله‌گستر اسفراین بیان کرد که با همراهی سازمان گسترش و نوسازی کشور تحقق یافته است و با سرمایه گذاری برای افزایش خطوط تولید، افزایش ظرفیت اسمی تولیدات را نیز در پیش خواهیم داشت.

مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین حمایت از صنایع داخلی شهرستان را نیز حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: تامین مواد‌اولیه لوله‌گستر اسفراین از شرکت‌های انحصاری فولاد و کیمیای صبای شهرستان اسفراین انجام می شود .

وی تصریح کرد: به‌زودی لوله‌گستر اسفراین نمایشگاهی با هدف حمایت از صنایع دانش‌بنیان درراستای منویات مقام معظم رهبری برپا خواهد کرد و قطعاتی که  نیاز به داخلی‌سازی دارند طی قراردادی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ساخته می شود تا از خروج ارز کشور و واردات این قطعات نیز جلوگیری شود.

مدیر عامل لوله‌گستر اسفراین برگزاری جلسات متعدد با هدف تمرکز مسئولیت‌های اجتماعی با توجه به نیاز شهرستان را نیز از دیگر اولویت های این شرکت بیان کرد.