شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

درخواست مدیر عامل لوله گستر اسفراین از وزیر کشور:

برق تابستان و گاز زمستان، موانع تولید در خراسان‌شمالی است

نماینده نهاد ریاست‌جمهوری  با حضور و دیدار چهره به چهره با مدیران شهرستان اسفراین در جریان درخواست‌های مدیران و صاحبان صنایع قرار گرفت تا با ارائه آن به وزیر کشور دستورات لازم برای پاسخگویی به مسائل، مشکلات مردمی و فعالان اقتصادی به مدیران دستگاه های تابعه را صادر کند.

در این دیدار که صبح پنج‌شنبه در فرمانداری شهرستان اسفراین برگزار شد، مدیرعامل لوله گستر اسفراین با تاکید بر رکورد‌شکنی‌های بی سابقه این مجموعه صنعتی، تامین لوله‌های مورد‌نیاز طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی جنوب کشور که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده را یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام لوله‌گستر دانست.

مهندس مازیار زند از مهم‌ترین موانع تولید به تامین برق و گاز در تابستان و زمستان اشاره کرد که از عو‌امل بسیار تاثیرگذار در روند تولید است.

وی همچنین نوسازی و بازسازی برای افزایش راندمان تولید را با توجه به تغییر استاندارد‌های جهانی حائز اهمیت دانست تا با حداکثر سازی و تعمیق ساخت داخل بتواند لوله گستر را صنعتی پر افتخار و شاخص معرفی کند.

به گفته مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین  بی‌نیاز شدن از واردات و توسعه تولیدات مستلزم بهینه‌سازی

سرمایه‌گذاری در نوسازی است که این مقوله برای این کارخانه استراتژیک از ملزومات ضروری به شمار می رود.

لوله‌گستر از نمونه‌های موفق فعال‌سازی ظرفیت تولید داخل به شمار می رود که برای جلوگیری از هدر‌رفت  میلیونی منابع ارزی با اقدامات جهادی مدیران و پرسنل  توانست به عنوان نگین صنعتی شمال شرق کشور بدرخشد و افتخار آفرینی کند اما مانع زدایی و پشتیبانی از صنایع کلیدی  که از مهم‌ترین راهبرد‌های مقام معظم رهبری به شمار می رود به عنوان مهم ترین دغدغه های وزارت صمت است که می تواند  روند افزایش تولید را تسریع بخشد.

جلسه مشترک نماینده محترم نهاد ریاست جمهور با 12 نماینده از مدیران شهرستان اسفراین در راستای بیست و ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در خراسان شمالی برگزار شد.